سئو محلی کسب و کارهای کوچک موجب خواهد شد نرخ کلیک در نتایج جستجوهای محلی افزایش یابد. در این مطلب صاحبان کسب و کار با دستورالعمل های کاربردی برای پیاده سازی صحیح و دقیق سئو محلی آشنا خواهند شد.
آیا تا به حال از گوگل برای پیدا کردن محصولات و خدمات و یا مکان هایی که در نزدیکی شما قرار دارند استفاده کرده اید؟ برای مثال عبارت هایی مثل “سوشی”، “جوشکار” یا “آزمایشگاه پزشکی” را جستجو کرده اید؟ اگر کسب و کار شما یک آدرس فیزیکی دارد برای مثال فروشگاهی در یکی از خیابان های شهر، به منظور جذب مشتریان جدید حتما باید استفاده از سئوی محلی را در دستور کار قرار دهید.
سئوی محلی شما را یاری خواهد کرد که با استفاده از کلمه کلیدی یک مکان کسب و کار در عبارات مورد جستجو یا جستجو از طریق ابزاری مثل یک تلفن هوشمند که قابلیت تشخیص محل کاربر (Geolocation) در آن فعال شده، مشتریان بیشتری جذب نمایید. سئوی محلی به شما کمک خواهد کرد که رتبه بالاتری در صفحات سرویس نقشه گوگل هم کسب کنید.
برای مثال، استودیوی هنری NY که بالارتبه ترین مدرسه نقاشی در نیویورک است، رنک اول را برای عبارت کلیدی محلی “کلاس نقاشی در نیویورک” دارد
لیست محلی The Art Studio NY شامل مواردی مثل نام/آدرس/شماره تلفن، آدرس روی نقشه گوگل، نقد و بررسی های گوگل، ساعات فعالیت، آدرس وب سایت و مسیرهای دسترسی است. فرمت این لیست محلی به اداره کسب و کار شما کمک بسیاری می کند.
برای شرکت در دوره های انلاین اموزش امنیت اطلاعات به سایت seo sec مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات بیشتر با شماره های پشتیبانی در تماس باشید