اموزش سئو

اموزش صفر تا صد سئو

اموزش سئو

اموزش صفر تا صد سئو

سه روش بهبود کارایی سایت توسط محتوا

بهبود کارایی وب سایت به کمک تولید محتوای باکیفیت و محتوای بهینه سازی شده امکان پذیر است.

کسب و کار شما یک هدف دارد، چه آن هدف فروش پیتزا باشد، چه ارائه خدمات مربوط به کپی رایت.

عملکرد وب سایت شما این است که خریداران بالقوه و کاربران را، به سمت هدف شما هدایت و ترغیب کند.

هرچه کاربران شما اصطکاک کمتری را هنگام جستجو تا هدایت شدن به سمت هدف، با وب سایت شما داشته باشند، کارایی سایت شما بهتر است.

شما کنترل زیادی بر روی تجربه کاربر دارید.

محتوا هم می تواند کارایی وب سایت شما را بهتر کرده یا از آن بکاهد.

محتوای بهینه شده به این ترتیب می تواند کارایی وب سایت شما را بهتر کند

محتوا وسیله ای است که از طریق آن شما اطلاعاتتان را با کاربران وب سایت به اشتراک می گذارید.

در حالی که راه های زیادی برای بهینه سازی محتوا وجود دارد، همه آن ها باید در راستای هدف نهایی شما یعنی بهبود کارایی وب سایت شما حرکت کنند.

روزهایی که میشد تنها با نوشتن چند کلمه در یک صفحه آن را وب سایت نامید از بین رفته اند.

اگر تعداد زیادی عبارت کلیدی را، بدون آنکه معنا و مفهوم خوبی داشته باشند در یک صفحه استفاده کنید، نمی توانید امیدی به رنک گرفتن آن داشته باشید.

موتورهای جست و جو در تشخیص میزان کارایی، هوشمند هستند. آن ها می خواهند سوالات و مشکلات کاربران خودشان را با فراهم کردن مفید ترین اطلاعات ممکن پاسخ دهند.

بنابراین، برای داشتن وب سایتی که افراد آن را پیدا می کنند و به سمت خرید هدایت می شوند، شما باید محتوای وب سایت خود را برای کارایی بیشتر، بهینه کنید

در اینجا سه روشی که محتوا باعث بهبود کارایی وب سایت شما می شود، بیان شده است.

  1. در پروسه خرید مشتری (Buyer’s Journey) باید محتوای مرتبطی وجود داشته باشد

اولین کاری که من هنگام کار کردن بر روی استراتژی محتوای خود انجام می دهم برنامه ریزی فرآیندی است که یک مشتری بالقوه از لحظه ای که متوجه مشکل خود می شود تا زمانی که تصمیمش را برای خرید میگیرد، طی می کند. به این پروسه buyer’s journey می گویند.

پروسه خرید مشتری (Buyer’s Journey) معمولا شامل ۳ فاز است:

فاز آگاهی:‌ نوعی از علائم که مشتری بالقوه را تحریک می کنند.

فاز رسیدگی (ملاحظه): کاربر مشکلات خودش را شناسایی کرده و در صدد حل آن به تحقیق می پردازد.

فاز تصمیم: فرد می داند که به چه خدمات یا محصولی نیاز دارد و در حال تصمیم گیری است که از کدام شرکت خدمات خود را خریداری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امنیت شبکه و هک و شرکت در دروه های انلاین اموزش امنیت شبکه و هک به سایت seosec  مراجعه نمایید

آموزش سئو محلی برای کسب وکارهای کوچک

سئو محلی کسب و کارهای کوچک موجب خواهد شد نرخ کلیک در نتایج جستجوهای محلی افزایش یابد. در این مطلب صاحبان کسب و کار با دستورالعمل های کاربردی برای پیاده سازی صحیح و دقیق سئو محلی آشنا خواهند شد.

آیا تا به حال از گوگل برای پیدا کردن محصولات و خدمات و یا مکان هایی که در نزدیکی شما قرار دارند استفاده کرده اید؟ برای مثال عبارت هایی مثل “سوشی”، “جوشکار” یا “آزمایشگاه پزشکی” را جستجو کرده اید؟ اگر کسب و کار شما یک آدرس فیزیکی دارد برای مثال فروشگاهی در یکی از خیابان های شهر، به منظور جذب مشتریان جدید حتما باید استفاده از سئوی محلی را در دستور کار قرار دهید.

سئوی محلی شما را یاری خواهد کرد که با استفاده از کلمه کلیدی یک مکان کسب و کار در عبارات مورد جستجو یا جستجو از طریق ابزاری مثل یک تلفن هوشمند که قابلیت تشخیص محل کاربر (Geolocation) در آن فعال شده، مشتریان بیشتری جذب نمایید. سئوی محلی به شما کمک خواهد کرد که رتبه بالاتری در صفحات سرویس نقشه گوگل هم کسب کنید.

برای مثال، استودیوی هنری NY که بالارتبه ترین مدرسه نقاشی در نیویورک است، رنک اول را برای عبارت کلیدی محلی “کلاس نقاشی در نیویورک” دارد

لیست محلی The Art Studio NY شامل مواردی مثل نام/آدرس/شماره تلفن، آدرس روی نقشه گوگل، نقد و بررسی های گوگل، ساعات فعالیت، آدرس وب سایت و مسیرهای دسترسی است. فرمت این لیست محلی به اداره کسب و کار شما کمک بسیاری می کند.

برای شرکت در دوره های انلاین اموزش امنیت اطلاعات به سایت seo sec  مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات بیشتر با شماره های پشتیبانی در تماس باشید

بازاریابی فروشگاه اینترنتی در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی، ابزار قدرتمندی برای برندینگ و بازاریابی اینترنتی کسب و کار شماست. در این مقاله می خواهیم درباره مزیت های استفاده از ابزارها و تکنیک های شبکه های اجتماعی، به منظور اطلاع رسانی بیشتر درباره برند توضیح دهیم.

وقتی صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید، آن را اداره می کنید یا می خواهید چنین فروشگاهی افتتاح کنید، می توانید چند استراتژی را پیاده کنید تا توجه ها را به سمت خود بکشانید، برندسازی کنید، تبدیل های خود را افزایش دهید، ارجاعات بیشتری به دست آورید و کسب و کار خود را رونق بخشید.

امروزه و در عصر کنونی، وقتی میلیاردها نفر حداقل در شبکه های اجتماعی حضور دارند و از سایت های شبکه ای برای جستجوی محصولات و خرید (یا حداقل تصمیم بر خرید) استفاده می کنند، ضروری است که در امر بازاریابی، تمرکز ویژه ای بر روی فضای اجتماعی داشته باشید. شما باید به نحوی از قدرت شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا بتوانید برای بازاریابی فروشگاه اینترنتیخود حداکثر بهره را ببرید.

از ابزارهای تحلیل داده های شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا هدف گذاری های بهتری بر روی بازاریابی انجام دهید

در استفاده از ابزارهای شبکه های اجتماعی برای بنا کردن کسب و کار اینترنتی، بهترین منابع شما ابزارهای تحلیلگر داده های اجتماعی هستند. این ابزارها پیچیده تر از هر زمان دیگری، داده ها را از شبکه های اجتماعی که شما استفاده می کنید جمع آوری کرده و آنها را تحلیل می کنند، تا مطمئن شوید بر روی مشتریان مناسبی هدف گذاری می کنید و بهتر بازاریابی کنید. به این ترتیب، طراحی استراتژی بازاریابی که به شما نتایج دلخواهتان را بدهد ساده تر خواهد شد.

به طور خاص، ابزارهایی مانند Buffer، BuzzSumo، Keyhole، Hootsuite و Klout تعاملات و ارتباطاتی که با کاربر در شبکه های اجتماعی دارید را بررسی می کنند و به شما اطلاع می دهند که کدام پست ها، بیشتر لایک شده اند، بیشتر به اشتراک گذاشته شده اند، بیشتر به آنها واکنش نشان داده شده، بیشتر برایشان نظر گذاشته شده و بر روی کدام لینک ها بیش از همه کلیک شده است.

وقتی این داده ها را در دست داشته باشید، می فهمید که باید بر روی کدام محتوا بیشتر کار کنید و بر روی کدام محتوا وقت خود را تلف نکنید. همچنین می توانید اطمینان حاصل کنید به مشتریانی که به دنبال آنها هستید و مورد هدف شما هستند می رسید و به شما کمک می کند کاربران (بازدیدکننده ها) جدید را تشخیص داده و بر روی آنها تمرکز کنید.


برای شرکت در دوره های اموزش مبانی امنیت سایبری میتوانی به سایت  seosec مراجعه نمایید