اموزش سئو

اموزش صفر تا صد سئو

اموزش سئو

اموزش صفر تا صد سئو

ازسئو پولدار شو

آموزش رفع خطا در سایت های فروشگاه اینترنتی

ابزارهای بررسی و نظارت

ابزارهای بررسی و نظارت برای تشخیص خطاهای سئو ضروری هستند. من ابزارهای زیر را ضروری تلقی می کنم.

  • ScreamingFrog: به جرئت می توان گفت این ابزار یکی از بهترین SEO Spiderها (خزنده وب سایت نسخه دسکتاپ) است که برای اکثر کاربران در دسترس می باشد. شما به این ابزار، یا ابزاری مشابه نیاز دارید تا بتوانید اکثر خطاهایی که در این پست به آنها خواهیم پرداخت را رفع کنید.
  • Google Search Console: حتما برای دامنه خود در اینجا حساب کاربری باز کنید. چرا که با داشتن این حساب کاربری، شما از خطاهایی آگاه خواهید شد که خزنده ها الزاما نمی توانند آنها را پیدا کنند.
  • Google Analytics: برای آگاهی از کاهش غیرمنتظره ترافیک جستجوی طبیعی خود، به طور منظم آنالیتیکس (تحلیلگر) خود را بررسی کنید.

همچنین به شما پیشنهاد می کنم از این ابزارها استفاده کنید تا از مشکلات متعدد سئو سایت خود مطلع شوید:

  • W3C Validator: از این ابزار استفاده کنید و کد قالب های صفحه یا صفحه اصلی خود را تایید اعتبار کنید. اطمینان حاصل کنید که کد HTML شما معتبر است و موتورهای جستجو می توانند آن را به درستی بخوانند. از این ابزار برای اعتبارسنجی نقشه سایت های XML خود نیز استفاده کنید.
  • WebPageTest: از این ابزار برای بررسی سرعت بارگذاری صفحات خود استفاده کنید و ببینید کدام عناصر صفحه شما بیشترین نقش را در کاهش سرعت بارگذاری صفحه شما دارند.
  • MxToolBox DNS Check: با این ابزار می توانید مشکلات DNS سایت خود را پیدا کرده و با هاست خود درباره خطاهایی که پیدا می کنید صحبت کنید.
  • Pingdom: این ابزار بر روی Uptime سایت شما نظارت کرده و اگر سایت بارگذاری نشود یا مشکلاتی از این دست داشته باشد به شما اطلاع می دهد.
  • SSL Labs Test: اطمینان حاصل کنید که گواهی SSL شما به درستی کار می کند و مشکلی برایش به وجود نیامده است.

صفحات 404 سایت

طبیعی است که صفحات 404 به تجربه کاربری آسیب میزنند، اما خوب است بدانید این صفحات تاثیر منفی بر روی سئو نیز می گذارند. لینک هایی که کاربر را به صفحات 404 ارجاع می دهند، چگالی خود را از دست می دهند.

برای تشخیص صفحات 404، ابتدا سایت خود را با ScreamingFrog بررسی کنید. پس از اتمام بررسی، به قسمت Response Codes رفته و بعد گزینه (Client Error (4xx از منوی Filter را انتخاب کنید.

بررسی خطاهای سایت,تشخیص خطاهای سئو,خطاهای سایت فروشگاهی

حالا لیست به دست آمده را Export کنید.

این ها صفحات 404 هستند که بیشترین اولویت را دارند. چرا که این صفحات، صفحات گمشده ای هستند که صفحات دیگر در سایت شما به آنها لینک داده اند.

برای هر صفحه، ببینید آیا جایگزین مناسبی می توانید برایش بیاورید یا خیر. اگر می توانید، باید در سایت خود جستجو انجام داده و تمامی ارجاعات به صفحه 404 را با یک صفحه مناسب جایگزین کنید.

تبلیغ:برای دریافت مشاوره حقوقی از وکیل پایه یک به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایید

اگر جایگزین مناسبی پیدا نکردید، باید لینک های صفحه را حذف کنید تا بیش از این لینک های شکسته در سایت وجود نداشته باشد.

بعلاوه، باید صفحات گمشده را به صفحات جایگزینی که پیدا کرده اید ریدایرکت 301 نمایید.

ریدایرکت 301 را بدون به روز رسانی لینک ها نسازید. لینک هایی که از ریدایرکت های 301 می گذرند مقداری از چگالی سئو خود را از دست می دهند و ریدایرکت ها بار اضافه بر روی سرورهای شما خواهند بود.

در مرحله بعد، شما باید صفحات 404 با اولیت کمتر را شناسایی کنید. این صفحات، صفحات گمشده ای هستند که شما از صفحات خود به آنها لینک نمی دهید، اما سایت های دیگر به این صفحات لینک می دهند. این مسئله می تواند نتیجه صفحات قدیمی باشد که شما حذف کرده اید، یا می تواند به این دلیل باشد که سایت هایی که به شما لینک داده اند، از URL اشتباهی استفاده کرده اند.

می توانید با مراجعه به Google Search Console، رفتن به قسمت Crawl Errors و بعد انتخاب Crawl در نوار navigation سمت چپ، این صفحات را پیدا کنید.

نمیدونی سئو چیه؟؟ بیا اینجا و از سئو پول دار شو!!!

سئو ینی یک سایت رو بیاری داخل صفحه اول گوگل به همین راحتی میتونی پول در بیاری کافیه اموزش های مارو دنبال کنی

محتوای کپی چگونه باعث افت رتبه سایت شما می شود؟

همه ما از محتوای تکراری بیزاریم و دوست داریم محتوای دسته اول و با ارزشی را بخوانیم. از آنجایی ام که گوگل همیشه به کاربران اهمیت می دهد با سایت هایی که از محتوای تکراری استفاده می کنند مقابله می کند. کاربران حق دارند به محتوای تازه و جدید دسترسی داشته باشند و به خاطر همین هم گوگل مجبور است بهترین گزینه ها را به کاربران نشان دهد نه اینکه یک سری از سایت ها که محتوای تکراری و کپی شده ارائه می دهند.

در موضوعات عمومی سایت هایی که از هم کپی می کنند خیلی زیاد اند. یعنی همین الان در گوگل به دنبال یک موضوع عمومی باشید می بینید که تو هر سایتی که در نتایج جست و جو مشاهده می کنید محتوای تکراری وجود دارد. در حوزه های تخصصی محتوای تکراری کمتر به چشم می خورد. اما در مورد اینکه چرا این سایت ها را در نتایج جست و جو می بینید در ادامه بیشتر توضیح می دهم.

موضوع این مقاله درباره محتوای تکراری و کپی است. در این مقاله قصد دارم در مورد اینکه چرا نباید از محتوای کپی استفاده کنیم و محتوای کپی چگونه باعث افت رتبه سایت شما در نتایج جست و جوی گوگل می شود صحبت کنم. پس اگر شما هم نمی دانید محتوای کپی ممکن است چه بلاهایی سر سایت تان بیاورد تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

 

به چه محتوایی کپی می گویند؟

محتوای کپی از نظر گوگل به محتوایی گفته می شود که قبل از انتشار آن نسخه ای از آن در وب موجود باشد. یعنی اینکه دقیقا عین همان محتوا بدون کم و کاستی در سایت دیگری وجود داشته باشد.

اما محتوای کپی شکل های دیگری هم دارد. مثلا ممکن است یک مقاله توسط سایتی منتشر شده باشد و خیلی هم کامل و جامع باشد ولی هر قسمت یا پاراگراف آن از مقاله یا سایت های دیگری کپی شده باشد. در این صورت هم گوگل متوجه تکراری بودن محتوا خواهد شد.

بعضی وقت ها عوض کردن محتوا هم کپی محسوب می شود. یعنی صرفا قسمتی از یک مقاله را عوض کنیم یا به قول دوستان خلاصه نویسی کنیم و آن را در سایت خود منتشر کنیم هم گوگل متوجه این قضیه می شود. شاید الان گوگل نتواند به خوبی اینطور محتوا ها رو به عنوان محتوای کپی تشخصی دهد ولی مسلما به عنوان یک محتوای بی کیفیت شناخته می شوند.

از دیگر محتواهایی که کپی محسوب می شود می توان به محتوای تکراری یا Duplicate Content درون وب سایت ها اشاره کرد. یعنی ممکن است دو صفحه در یک وب سایت دقیقا عین هم باشند. چه از نظر محتوا چه از نظر آدرس URL. که دقیقا در سایت های بزرگ با محتوای زیاد چنین اتفاقاتی رخ خواهد داد. به عنوان مثال ممکن است دو مقاله با یک آدرس که یکی از آن ها با / در آخرش از دیگری متمایز شده باشد در سایت وجود داشته باشد که دقیقا در سایت ما چنین اتفاقی افتاده بود و از نظر گوگل این دو صفحه که با یک آدرس URL بودند تکراری محسوب می شد.

برای آگاهی از چنین مشکلاتی می توانید از گوگل وب مستر یا ابزارهای حرفه ای تری مثل سایتahrefs استفاده کنید. این دو ابزار کاربردی دقیقا محتواهای تکراری در سایت تان را به شما نشان می دهند.

برای دریافت مشاوره حقوقی به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایید

ایندکس اول موبایل چیست؟

ایندکس اول موبایل چگونه کار می کند و چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟

اخیرا به عنوان آخرین پیشرفت در تلاش های مستمر گوگل برای ایجاد ارتباط با تلفن همراه و بازتاب گرایش ها و رفتارهای کاربری بسیار شنیده ایم.

اما در این جا کمی سوال برای صاحبان کسب و کار پیش می آید که کمی گیج کننده است. آیا باید تغییراتی اعمال شود؟ همه چیز باید تغییر کند؟ اگر سایت شما برای موبایل مناسب است، آیا به اندازه کافی با موبایل سازگار است؟

آیا این نوعی MOBILEGEDDON دیگری است؟

در این پست درباره مسائل پایه و اینکه برای ایندکس اول موبایل چه چیزی نیاز دارید بحث خواهیم کرد. با ماه همراه باشید. در ابتدا ما به چند سوال که اغلب درباره ایندکس اول موبایل می شود و را پاسخ می دهیم تا تاثیرات آن را در سئو متوجه شویم.

” ایندکس اول موبایل ” چیست؟

دقیقا همان چیزی است که در متن می خوانید. به این معنی است که نسخه تلفن همراه وبسایت شما ابتدا توسط گوگل ایندکس می شود سپس به سراغ رتبه بندی سایت شما خواهد رفت. ( یعنی اول کار باید هر چی تو چنته دارید رو کنید )

اگر شما ترافیک سایت خود را کنترل کنید می توانید متوجه افزایش چشم گیر ترافیک از سمت موبایل های هوشمند را متوجه شوید.

آن را ” ایندکس اول موبایل ” نامیده اند. دقت کنید که تنها ایندکس نسخه موبایل  اهمیت ندارد. اگر سایتی یک نسخه مناسب برای موبایل نداشته باشد، سایت نسخه دسکتاپ هنوز هم می تواند در فهرست گوگل ایندکس شود.

اما نداشتن یک تجربه کاربری موبایل مناسب می تواند بر رتبه بندی سایت تاثیر منفی داشته باشد ولی یک سایت با تجربه کاربری موبایل بهتر در فهرست گوگل رتبه بندی می شود، حتی برای جستجوگران دسکتاپ، میتواند رتبه بندی را افزایش دهد.

با این تغییرات چگونه از تگ rel = canocial/switchboard  استفاده کنم؟

گوگل اعلام کرده است که اگر قبلا از برچسب های switchboard استفاده کرده باشید، باید آن ها را همانطور که هستند قرار دهید. آیا اکنون احساس می کنید که باید خود را برای ایندکس اول موبایل آماده کنید؟ آیا هنوز سوالی دارید؟

همچنین ممکن است “ایندکس اول موبایل ” به عنوان یک مرجع که نسخه موبایل ، نسخه اصلی وبسایت شما محسوب می شود. پس اگر نسخه موبایل سایت شما متعادل و مناسب باشد و برای مثال اگر شما محتوای خود را برای موبایل بهینه کرده اید و یا اگر از طراحی واکنش گرا استفاده می کنید، این تغییر در تئوری تاثیر معناداری بر عملکرد سایت شما در نتایج جستجو ندارد.

اما این یک تغییر اساسی در نحوه تفکر گوگل درباره محتوای وبسایت شما و اولویت خزیدن برای ایندکس صفحات شما می باشد. با یاد داشته باشید که تاکنون نسخه دسکتاپ به عنوان نسخه اصلی استفاده می شود و نسخه موبایل به عنوان یک ” جایگزین” برای موارد خاص استفاده میشود. به همین دلیل است که گوگل وبمستر ها را تشویق می کند تا برای پیاده سازی تگ های سوییچ بورد یک سایت جداگانه برای نسخه موبایل ایجاد کنند ( M.domain.com ) که نشان دهنده وجود یک URL اختصاصی موبایل با تگ rel=alternate می باشد.

این نمای نسخه دسکتاپ به عنوان نسخه اصلی در نظر گرفته می شود که توسط تیم سئو و مارکتینگ با درج محتوای کامل و ساختار های نشانه گذاری شده و hrefs lang ها ، بک لینک های مختلف و غیره بهینه سازی می شود. در حالی که نسخه موبایل ممکن است محتوای سبک تر داشته باشد و یا نشانه گذاری ها و داده های ساختار یافته را نداشته باشد و بک لینک و سیگنال های خارجی در یافت نکند.

چه کارهایی برای ایندکس اول موبایل لازم است؟

اولین چیزی که باید بدانید این است که نیازی به وحشت کردن وجود ندارد.این تغییر در مرحله اولیه و تست قرار دارد و بسیار تدریجی برای وبسایت هایی که از نظر گوگل آماده تغییر هستند حداقل تاثیر گذاشته می شود.

بر اساس آخرین راهنمایی های گوگل در مورد این موضوع ، اگر وبسایت شما واکنشگرا باشد یا در غیر اینصورت در نسخه های دسکتاپ و موبایل یکسان باشد، مجبور به انجام هر کاری نیستید.( فرض کنید شما از رتبه بندی فلی خود راضی و خشنود هستید)

گفتنی است که حتی با یک سایت کاملا واکنش گرا شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که سرعت و زمان بارگزاری در نسخه موبایل اولویت بندی شده است و تصاویر و دیگر عناصر داینامیک برای تجربه کاربری موبایل بهینه سازی شده است.توجه داشته باشید که محتوا باید در تب ها پنهان باشد.به دلیل محدودیت های فضایی نسبت به محتوای قابل رویت تفاوتی نخواهد داشت. در واقع یک مدیریت فضا برای داشتن بهترین نسخه موبایل خواهد بود.

برای دریافت مشاوره از وکیل خانواده در مشهد به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایدد

۳ ابزار رایگان برای تست سرعت لود سایت

برای دریافت مشاوره  از وکیل خانواده به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایید

مارکوس میلر، نحوه استفاده از ۳ ابزار رایگان را که سرعت صفحه را تست می کند، مشخص می کند تا سایت شما به یک ماشین جنگی پر سرعت تبدیل شود

قبل از معرفی ابزارها به چند نکته مهم توجه کنید :

لود شدن سریع سایت بسیار مهم است

همانطور که می دانید داشتن یک سایت پرسرعت باعث می شود تا کاربر بتواند بسیار راحت و سریع با سایت تعامل داشته باشد و در ازای آن باعث افزایش Time on site و session های بیشتر می شود و مقدار Bounce rate ( نرخ پرش ) کاهش می یابد که این معنای بهینه بودن یکی از فاکتور های مهم سئو است. پس حجم سایت خودتون رو کاهش بدین تا بتونید بازدیدکننده بیشتری جذب کنید. همچنین کاهش حجم صفحه باعث رشد کلمه کلیدی در صفحات نتایج گوگل هم می شود.

در مقابل سایت های کند و با حجم بالا هستند که از ترافیک و فروش پایین رنج می برند. در اسرع وقت سعی کنید این مورد را بررسی کنید و در صورت مشکل ، اشکال را رفع کنید.
اگر سرعت لود سایت شما بیشتر از ۱۰ ثانیه باشد ، کاربر سایت شما را ترک خواهد کرد و با تکرار این روال رتبه سایت شما دچار افت خواهد شد و صدر نتایج گوگل  را از دست می دهید.

خب حالا این سوال پیش می آید که با چه ابزاری سرعت و حجم صفحاتمان را بررسی کنیم  که در این مقاله می خواهیم ۳ ابزار رایگان را به شما معرفی کنیم. هنگامی که از سه ابزار با هم استفاده کنید، آنها به شما درک بهتری از عملکرد واقعی و بهینه سازی سایت می دهند.

قبل از اینکه به سراغ بررسی سه ابزار تست سرعت سایت برویم ، بهتر است که عوامل اصلی را که بر زمان بارگذاری سایت تاثیر می گذارند را بررسی کنیم :

میزبانی سایت 

اگر از میزبان ( هاستینگ ) کند و غیر قابل اعتماد استفاده می کنید ، سایر عوامل را بی اهمیت می کنید زیرا سایت شما کند و غیر قابل اعتماد خواهد بود. پس سعی کنید از سرویس دهنده های معروف استفاده کنید که از سرعت و آپتایم بالا برخوردار باشد.

مسائل فنی 

حجم صفحات سایت را کاهش دهید و موارد فنی مربوط به قالب، کد های سایت و سرور را بهینه سازی کنید.

حجم 

مهم نیست که سایت خود را چگونه ساخته اید ، زیرا در هر صورت از طریق شبکه اینترنت به کاربر انتقال داده خواهد شد. بنابراین ، هرچه سایت بزرگتر باشد مقدار داده هایی که ارسال و دریافت می شود بیشتر خواهد بود. در نظر داشته باشید که حجم صفحات شما نباید بیشتر از ۲ MB باشد. لذا در صورت وجود در اسرع وقت حجم آن ها را کاهش دهید.

شبکه کاربر نهایی

این مورد کمی از کنترل شما خارج است و شما باید کاربر نهایی خود را در نظر بگیرید. اگر مردم عمدتا به سایت شما در تلفن های همراه و با استفاده از داده های تلفن همراه دسترسی داشته باشند ، باید اینترنت G 3 را در نظر بگیرید ، به این معنی که سایت باید فوق العاده در زمان بارگذاری سریع باشد.

ابزار تست سرعت صفحه

سه ابزار زیر برای آزمایش سرعت سایت و شناسایی روشهای بهبود سئوی سایت شما می باشد. این بدان معنا نیست که اینها تنها ابزارهای موجود هستند، اما هنگامی که از هر ۳ این ابزار ها با هم استفاده کنید ، یک روش جامع و ساده برای بررسی سرعت سایت شما خواهد بود.

نیاز های ما از این ۳ ابزار موارد زیر هستند :

حجم صفحه : هر مقدار کوچکتر باشد بهتر است ، توصیه می شود که سایز صفحات شما از ۲ Mb کمتر باشد.

زمان بارگزاری : باید این مورد تا حد زیادی بهینه شود و زمان مطلوب برای سرعت اینترنت در ایران کمتر از ۱۰ ثانیه است.

۱٫ Google PageSpeed Insights

این یک ابزار بهینه سازی فنی سایت است. با تجزیه و تحلیل محتوای صفحه وب ، اطلاعات مورد نیاز را به طور مستقیم از Google فراهم می کند.

PageSpeed  Insights ارزیابی می کند که چگونه یک سایت بهترین شیوه های عملکرد رایج را دنبال می کند و نمره ای از صفر تا ۱۰۰ می دهد که میزان عملکرد آن را ارزیابی می کند و ارزیابی می کند که سایت چگونه می تواند عملکرد بهینه سازی خود را بهبود بخشد

۲٫ Pingdom

Pingdom یک ابزار است که سرعت وب سایت شما را بررسی می کند. شما باید URL خود را وارد کنید و محل مورد نظر را مشخص کنید. مکانی را که نزدیکتر به کسب و کار شماست انتخاب کنید (و یا جایی که سایت شما میزبانی می شود)

ابزار pingdom به شما درجه عملکرد سایت را می دهد و نسبت سرعت سایت شما نسبت به سایت های بررسی شده در این ابزار را نشان می دهد و همچنین حجم صفحه را نمایش خواهد داد.

می توانید حجم انواع فایل های استفاده شده در سایت را مشاهده کنید و هر کدام که شرایط کاهش حجم آن وجود داشته باشد را بهینه کنید.

عوامل مختلفی در سرعت سایت دخالت دارند : DNS, SSL, Send, Wait, Receive,Connect

زمان انتظار ( Wait ) بسیار مهم است زیرا مربوط به هاستینگ شما می باشد و اگر زمان انتظار برای دریافت هر کدام از فایل های صفحه بالا باشد باید میزبانی هاستینگ خود را تغییر دهید.

۳٫ Google Mobile Test

با توجه به اطلاعات به دست آمده از  Google 70 درصد از بازدیدکنندگان تلفن همراه هنوز در ارتباط با داده های G3 هستند و انتظار می رود تا سال ۲۰۲۰ این آمار باقی بماند از این رو هنوز هم مشکل سرعت در تلفن همراه وجود دارد.


عوامل موثر بر سئو

هر بازاریابی می‌داند که محتوا نقش بسزایی در جذب کاربر دارد و یکی از معیارهای اصلی سئو محتوایی است که هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو بهینه شده باشد.

مقالات خوب، فیلم های جالب و تصاویر چشمگیر، شانس جذب بازدیدکنندگان جدید به وبلاگ شما را افزایش می دهد. بررسی های مثبت کاربر و زمان نگهداری طولانی مدت نیز به طور مثبت به رتبه بندی موتورهای جستجو تاثیر می گذارند. همواره استانداردها و قواعد مشخصی برای ساختار و اسکلت بندی سایت وجود دارد که پیروی از آنها برای کسب جایگاه معتبر و سئوی بهینه ضروری ست. در بخش آموزش سئو هانت می‌توانید بیشتر در مورد این حوزه بدانید.
معیار مهم برای موفق بودن جستجوگر SEO عملکرد سایت است. هنگام بهینه سازی عملکرد وب سایت شما باید به موارد زیر توجه کنید:

  • محیط میزبانی مناسب، CPU ، حافظه، فضای هارد دیسک
  • طرح بندی مناسب برای تلفن همراه یا به صورت یا جداگانه
  • قالب طراحی (تم ها)
  • پلاگین ها و اسکریپت های استفاده شده
  • چک کردن منظم پایگاه داده
  • محتوا
  • فشرده سازی تصاویر
  • کدهای منبع HTML، CSS، JavaScript

برای هر پست وبلاگ، ابتدا باید یک موضوع واضح را تعریف کنید که از طریق کل متن ادامه پیدا کند یا معرف آن متن باشد. این کار باعث افزایش احتمال پیدا شدن مقاله در موتورهای جستجوگر می شود. همچنین مهم است که کلمات کلیدی را مطابق با محتوا قرار دهیم، با تمرکز بر یک یا دو کلمه اصلی می توان این کار را انجام داد. کلمات کلیدی طولانی (ترکیبی از چندین کلمه برای جستجو) نه تنها برای رتبه بندی موتورهای جستجو، بلکه برای دستیابی کاربرانی که در جستجوی محتوای خاصی هستند، موثر است.

قرار دادن کلمات کلیدی برای سئو

هنگامی که تحقیق کلمه کلیدی برای بهینه سازی سایت خود را تکمیل می کنید، باید اصطلاحات جستجو را در مکان های مناسب قرار دهید: مثلا در قسمت عنوان و یا در قسمت اصلی سایت . اطمینان حاصل کنید که اضافه کردن کلمه کلیدی روی خوانایی تاثیر نمی گذارد. اگر کلمات کلیدی نا متناسب استفاده شود، ممکن است شما به عنوان هرزنامه کلیدی جریمه شوید. بسیار مهم است که کلمات کلیدی اصلی در مکان های زیر نمایش داده شود:

  • آدرس: یکی از اولین چیزهایی است که توسط پردازشگرهای موتور جستجو پردازش می شود. از آنجا که هر پست تحت یک URL منحصر به فرد منتشر می شود، شما می توانید یک یا دو کلمه کلیدی را در اینجا اضافه کنید. با یک ساختار URL خوب که نشان دهنده نحوه دسته بندی پست های شما می‌باشد، می توانید کاربر راحت تر کنید. در کل انتخاب آدرس درست برای مقاله، تاثیر بسیار خوبی بر سئو دارد.
  • تگ عنوان (headline): عنوانی که کاربر جستجو می کند در لیست اولیه نتایج جستجو نمایش داده می شود. این کار باعث می شود پردازشگرها و کاربران با دیدن اولین نشانه یا کلمه از موضوع مورد نظر خود، متن را پیدا کنند.
  • شرح یا Description: شرح یک متن کوتاه است که در نتایج جستجو همراه با عنوان ظاهر می شود. با این کار می توانید خوانندگان را با اطلاعات بیشتر در مورد محتوای پست وبلاگ فراهم کنید. شرح باید حداقل یک کلمه کلیدی باشد.

تاثیر لینک های داخلی بر سئو

لینک های داخلی اغلب نادیده گرفته می شوند، اما، با این وجود، یک صفحه مهم در SEO برای وبلاگ ها است. اگر شما می توانید مقالات قدیمی تر مرتبط با مقاله فعلی که در حال کار بر روی آن هستید پیوند دهید، باید این کار را انجام دهید. با انجام این کار، شما نه تنها زمان ماندن خوانندگان خود را افزایش می دهید، بلکه احتمال اینکه سایت خود را که توسط موتورهای جستجو ثبت شده و فهرست شده است افزایش می دهد. برای بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا پلاگین هایی وجود دارند که به طور خودکار مقالات مرتبط را پیوند می دهند همچنین می توانید لینک ها را به صورت دستی تنظیم کنید.
اگر شما دو مقاله را با یکدیگر پیوند دهید، باید مطمئن شوید که یک متن مقاله ها متناسب با یکدیگر هستند. متن لینک شده معمولا در رنگ های مختلف نمایش داده می شود و هنگامی که کاربر روی آن کلیک می کند می تواند به محل مورد نظر دسترسی پیدا کند. می توانید عنوان “اینجا را کلیک کنید” به عنوان یک متن لینک دار قرار دهید، یا مثلا می توانید بنویسید: “عنوان مقاله مرتبط”

برای ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری در مشهد به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایید.