اموزش سئو

اموزش صفر تا صد سئو

اموزش سئو

اموزش صفر تا صد سئو

روغن زردچوبه چیست؟

روغن زردچوبه، یک روغن ضروری است که از زردچوبه مشتق شده و به دلیل خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدان قوی که دارد برای پیشگیری و درمان مالاریا، سرطان و تومور و همچنین جوان سازی پوست صورت مفید می باشد.


در ادامه همراه کوکا باشید تا با تمامی فواید شگفت انگیز روغن زردچوبه برای سلامتی بدن، پوست صورت و موهای سر بیشتر آشنا شوید؛

خواص روغن زردچوبه برای پوست و مو

نکته مهم (تست عدم حساسیت) : پیش از مصرف هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود و صبر کردن به مدت حداقل 20 دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.


1. جوان سازی پوست صورت

روغن زردچوبه به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و خواص ضد التهابی طبیعی که دارد به کاهش رادیکال های آزاد کمک کرده و با رفع چین و چروک به جوان سازی پوست صورت کمک می کند.


ماسک ضد چروک روغن زردچوبه و روغن زیتون


هر شب 5 قطره روغن زردچوبه و 5 قطره روغن زیتون را با هم ترکیب کنید و با نوک انگشتان خود بر روی پوست صورت و دور چشم ها ماساژ دهید.


2. آکنه و جوش صورت

روغن زردچوبه دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی است و به عنوان یک درمان طبیعی برای آکنه و جوش صورت شناخته می شود.


ماسک ضد جوش با روغن زردچوبه


1 تا 2 قطره روغن زردچوبه را با یک قاشق غذا خوری روغن حامل مانند روغن نارگیل یا روغن زیتون ترکیب کنید و بر روی پوست صورت بمالید، بگذارید 5 تا 10 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم خوب بشویید.


3- مرطوب کننده طبیعی پوست

روغن زردچوبه به عنوان یک آبرسان و مرطوب کننده طبیعی پوست عمل کرده و برای پیشگیری و درمان خشکی پوست به ویژه در فصل زمستان مفید می باشد.


4. ضد آفتاب طبیعی

تحقیقات در سال 2011 نشان داده که روغن زردچوبه با آبرسانی به پوست صورت، مانند یک ضد آفتاب طبیعی عمل کرده و خطر ابتلا به آفتاب سوختگی را کاهش می دهد.

برای خرید نوره کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

ماسک ضد آفتاب سوختگی


1 تا 2 قطره روغن زردچوبه را با 1 قاشق غذا خوری روغن جوجوبا ترکیب کنید و بر روی پوست که دچار آفتاب سوختگی شده بمالید.


5. درمان ترک پاشنه پا

پاهای خود را به مدت 10 تا 15 دقیقه در آب گرم بگذارید، سپس از آب خارج کرده و خشک کنید. حالا 1 تا 2 قطره روغن زردچوبه را با مقداری روغن کرچک ترکیب کرده و بر روی پاشنه پا بمالید.

خواص سه شیره

سه شیره ترکیبی از شیره انگور، خرما و توت سفید است. خواص سه شیره شامل پیشگیری و درمان کم خونی، افزایش قدرت یادگیری، تسکین دردهای مفصلی، تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع خستگی، ضعف و بی حسی است.


یکی از مواد غذایی مفید شیره‌های گرفته شده از میوه‌هاست. مخلوط 3 شیره انگور، خرما و توت سفید دارای انواع ویتامین‌ها نظیر ویتامین آ، ای، ث، ویتامینهای گروه ب و همچنین میزان فراوانی از مواد معدنی مانند فسفر، کلسیم، آهن و منیزیم هستند. مصرف این ماده غذایی موجب تقویت عمومی بدن می شود و یک معجون فوق‌العاده برای درمان کم خونی، تیروئید، بی حالی و بی حسی بدن است.

خواص سه شیره

1. طبیعی و ارگانیک


سه شیره کاملا طبیعی و ارگانیک بدون مواد نگهدارنده و افزودنی های دیگر از جمله شکر میباشد

برای  خرید سه شیره کافیست با شماره 09030573542 در تماس باشید

2. مناسب فصل زمستان


طبع مخلوط 3 شیره گرم است و برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود نیاز دارد، بهترین و مفیدترین ماده غذایی محسوب می شود.


3. درمان کم خونی و فقر آهن


مهمترین ویژگی درمانی سه شیره استفاده از آن به منظور پیشگیری و درمان کم خونی است. فولات و آهن موجود در ترکیب این مواد از مهمترین مواد خون ساز میباشند. جالب است بدانید جذب آهن موجود در این ترکیب غذایی بسیار بالاتر از قرص آهن است چراکه آهن موجود در قرصها ظرف 24 ساعت از بدن دفع میشود ولی این آهن گیاهی به خوبی جذب سلولهای بدن میگردد و مصرف آن برای درمان کم خونی به ویژه برای زنان باردار و کودکان بسیار مفید است.

خواص روغن زالو برای الت تناسلی

بزرگ کننده اندام حیات دهنده مرد ( آلت تناسلی )

مهمترین و شگفتی آفرین ترین خواص روغن زالو بزرگ کننده و حجم دهنده آلت تناسلی مردان می باشد .


بگونه ای که توماس داندری در مقالات خود آورده است که زالو در کنار کرم خراطین یا به عبارت بهتر روغن خراطین می تواند بهترین ماده برای افزایش حجم الت تناسلی محسوب گردند !


در توباگو بر طبق مرسومات نوازدی را که متولد می شود برای افزایش سایز الت تناسلی نوزاد به الت آن روغن زالو می مالند .

برای خرید نوره کافیست با شماره 09030573542 درتماس باشید

( در توباگو بزرگ بودن آلت تناسلی مردان از خصوصیاتی حیاتی هر مرد بشمار میرود و مایع افتخار آقایان است )


دقت نمایید که نباید روغن خراطین را همان روغن زالو بپندارید زیرا این دو از دو کرم کاملا متفاوت تهیه می گردند .


با این تفاوت که هر دو عمل کردی مشابه را دارند و می توانند کنار یکدیگر یک اکسیر معجزه اسا برای بزرگ کردن الت تناسلی مردان را تشکیل دهند .

افزایش نیروی انسانی و جنسی مردان

زالو علاوه بر حجم دادن به اندام تناسلی می تواند گردش خون را در اندام تولید مثل افزایش دهد .


لذا این افزایش گردش خون موجب افزایش تولید عملیات اسپرماتیک یا اسپرم سازی می گردد .