اموزش سئو

اموزش صفر تا صد سئو

اموزش سئو

اموزش صفر تا صد سئو

همه چیز در مورد منی مردان و ماسک منی برای صورت

در مورد ماهیت تشکیل دهنده مایع منی مردان و خاصیت ان برای پوست صورت حرفها و سوالات زیادی مطرح میشود در ادامه این مطلب از ایران ناز به مهم ترین سوالات شما در مورد مایع منی و ماسک صورت با منی مردان جواب داده شده است .با ما همراه باشید و از غربالگری فواید یا مضرات ماسک منی و … مطلع شوید و این بخش برای دیگران نیز به اشتراک بگذارید .

 

برای اینکه بدانید در فعالیت جنسی چه اتفاقی می‌افتد و دانستن آنکه آنچه به عنوان مایع منی شناخته می‌شود، چه خواصی دارد بهتر است در این آزمون شرکت کنید.ابتدا بدانید تا از فواید و مضرات ماسک منی در ادامه این بخش هم مطلع شوید.

 

1. اسپرم چه جنسیتی دارد؟

 

– زن

– مرد

– میتواند زن یا مرد باشد

– هیچ کدام

 

پاسخ: هیچکدام. اسپرم خود به خود جنسیتی ندارد اما مسئول جنسیت نوزاد است. اسپرم پدر کرموزوم X و Y را حمل می‌کند و تعداد مساوی از هرکدام دارد.

 

آنهایی که کرموزوم Y دارند سریع‌تر شنا می‌کنند و زیاد زنده نمی‌مانند اما شما نیاز به تکنولوژی‌های جدی و گران برای تغییر شانس تعیین جنسیت جنین از حالت 50/50 دارید.

 برای دریافت مشاوره خوبی با بهترین وکیل مشهد به سایت دادپلاس مراجعه نمایید

چقدر درباره مایع منی می‌دانید؟

 

2. اسپرم بعد از جدا شدن از بدن مرد، چه مدت زنده می‌ماند؟

 

– 30 تا 70 دقیقه

– 4 تا 6 ساعت

– 2 تا 5 روز

 

پاسخ: 2 تا 5 روز. اسپرم می‌تواند در واژن برای چند روز زنده بماند اما اگر آنها خارج از بدن باشند، خیلی زود از بین می‌روند. بنابراین نگران دستمال‌های آغشته به اسپرم نباشید. گرما و کلر هم می‌تواند اسپرم را بکشد.

 

3. اگر بخواهید اسپرم بیشتری تولید کنید، باید:

– آرام باشید و تلویزیون را تماشا کنید

– به یک تیم ورزشی ملحق شوید

– دوچرخه سواری طولانی مدت داشته باشید

 

پاسخ: به یک تیم ورزشی ملحق شوید. در یک مطالعه مردانی که هفته‌ای 15 ساعت ورزش می‌کردند 73 درصد اسپرم بیشتری نسبت به افراد کم تحرک داشتند.

 

اما این مهم است که چه فعالیتی را انتخاب می‌کنید. دوچرخه سواری بیش از 186 مایل در هفته می‌تواند کیفیت اسپرم را کاهش دهد.

 

4. مایع منی حاوی چیست؟

 

– اسپرم

– پروتئین

– آب

 

پاسخ: اسپرم تنها 5 درصد مایع منی را تشکیل می‌دهد. مایع منی همچنین حاوی اسیدهای آمینه، پروتئین، قند،‌ مواد معدنی برای ایجاد خاصیت شناوری است.

 

5. ارگاسم به معنای دیدن مایع منی است.

 

– درست

– نادرست


پاسخ:نادرست. اگر هنگام اوج لذت جنسی مایع منی بیرون نیاید ممکن است به مثانه شما رفته باشد. این خطرناک نیست اما اگر قصد پدر شدن داشته باشید بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید.

 

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اعتبار دامنه یا دامین اتوریتی (Domain Authority) یا به اختصار DA و اعتبار صفحه یا پیج اتوریتی (Page Authority) یا به اختصار PA، یک امتیاز رتبه بندی در موتور جستجو هستند که توسط شرکت Moz ارائه شده و پیش بینی می کنند که یک وبسایت یا صفحه در صفحه نتایج موتورهای جستجو چگونه رتبه بندی خواهد شد. نتیجه این پیش بینی امتیازی بین صفر تا ۱۰۰ خواهد بود و هر اندازه که این عدد بالاتر باشد، به معنی شایستگی بیشتر دامنه یا صفحه در کسب رتبه بالاتر است. از اعتبار دامنه و صفحه میتوان برای مقایسه وبسایت ها و یا پیگیری توانایی رتبه یک وبسایت در طول زمان استفاده کرد. با استفاده از ابزارهای سئو موجود در وب می توان اعتبار دامنه و صفحه یک وبسایت را بدست آورد.

برای دریافت مشاوره از وکیل خوب در مشهد با شماره های دادپلاس در تماس باشید

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه چگونه امتیازدهی می شود؟

با استفاده از یک مقیاس الگوریتمی، اعتبار دامنه و صفحه عددی بین ۰ تا ۱۰۰ را دریافت می کنند. بنابراین ارتقا اعتبار از ۲۰ به ۳۰ بسیار راحت تر از ۷۰ به ۸۰ است.


تفاوت اعتبار دامنه با اعتبار صفحه

دامین اتوریتی با ارزیابی چندین فاکتور مانند تعداد دامنه های لینک دهنده و تعداد کل لینک ها، امتیاز DA را محاسبه می کند، درحالی که اعتبار صفحه، توانایی هر صفحه را به تنهایی اندازه گیری می کند. اعتبار صفحه به همان شیوه اعتبار دامنه عمل می کند اما محاسبات برای صفحات جداگانه انجام می شوند. اعتبار صفحه بر اساس داده های ایندکس Mozscape که شامل شمارنده لینک، MozRank ، امتیاز MozTrust و تعدادی دیگر از فاکتورها می شود (بیش از ۴۰ فاکتور)، محاسبه می شود. نکته مهم این است که این شاخص توجه ای به المان های کدهای صفحه مانند کلمات کلیدی استفاده شده یا بهینه سازی محتوا ندارد!

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

می توان گفت وبسایت هایی که تعداد زیادی بک لینک باکیفیت دارند مانند ویکیپدیا و گوگل، بیشترین امتیاز اعتبار دامنه و صفحه را کسب کرده اند و کسب و کارهای کوچک و سایت هایی که تعداد کمتری بک لینک دارند امتیاز DA و PA کمتری دریافت می کنند. وبسایت هایی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند همیشه امتیاز DA و PA را با عدد یک آغاز می کنند.

بدلیل اینکه اعتبار دامنه و صفحه، میزان شایستگی رتبه را تخمین میزنند، نباید تنها هدف شما داشتن دامین اتوریتی و پیج اتوریتی بسیار بالا باشد. شما باید رقبای خود را در صفحات نتایج موتور جستجو شناسایی کرده و بررسی کنید که امتیاز DA و PA آن ها چقدر است، سپس تلاش کنید که به عدد بالاتری از آن ها دست پیدا کنید. هنگام تحقیق در نتایج جستجو، برای تعیین اینکه کدام سایت مهمترین یا قویترین بک لینک ها را نسبت به دیگر سایت ها دارد، از دامین اتوریتی و پیج اتوریتی بعنوان یک معیار مقایسه ای استفاده کنید نه یک امتیاز واقعی و دقیق، زیرا این دو، ابزارهای مقایسه ای هستند و لزوما اعتبار دامنه و صفحه «خوب» یا «بد» وجود ندارد.

درگیری در مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد + عکس و فیلم

تصاویری عجیب از حمله عزیزی به لاهوتی در هنگام جلسه استیضاح وزیر اقتصاد! امروز در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد نمایندگان مجلس باهم درگیری لفظی پیدا کرده اند و حتی نزدیک بود به درگیری فیزیکی هم کشیده شود

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت دادپلاس مراجعه کنید تا از مشاوره با وکیل به صورت رایگان برخوردار شوید

روش انتخاب بهترین کلمه کلیدی

یکی از دغدغه های افرادی که بیزینس خود را میخواهند به دست تیم های متخصصی بهینه سازی وب سایت بسپارند انتخاب و پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای کسب  و کار آنهاست.

معمولا صاحبان کسب  و کار با سر زدن به سایت های رقبای خود و همچنین با توجه به اینکه چه محصولی از دید مشتریان آن ها به صورت کلمای دنبال میشوند به دنبال کلمات کلیدی بیزینس خود هستند به عنوان مثال در به مراتب دیده شده که مشتریان به اشتباه کلمات بیزینس خود را در قالب یک کلمه کلیدی تعریف مینمایند درست است که بیزینس اصلی یک صنف ممکن است یک کلمه کلیدی با سیلاب های کم باشد ولی در واقع چیزی که مشتریان آنلاین با مشتریان سنتی به دنبال آن هستند با یکدیگر متفاوت است.

 به عنوان مثال اگر کار شما پخش محصولاتی همچون " پفک " هست این درست نیست که کلمه کلیدی مناسب برای بهینه سازی وب سایت " پفک " باشد و بهترین کلمه کلیدی در این بخش با توجه به توضیحی که در مورد شغل شما در اختیار یک تیم مشاور سئو داده شده است میتواند "پخش کننده پفک " باشد . ولی باز هم این کلمه میتواند از آمار سرچ پایینی در موتورهای جست و جو گر برخوردار باشد یا به اصطلاح این کلمه کلیدی که شما برای بیزینس خود انتخاب کرده اید آن کلمه ای نباشد که کاربران فعال در دنیای مجازی به دنبال آن باشند.

برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل به سایت دادپلاس مراجعه نمایید