اموزش سئو

اموزش صفر تا صد سئو

اموزش سئو

اموزش صفر تا صد سئو

روش انتخاب بهترین کلمه کلیدی

یکی از دغدغه های افرادی که بیزینس خود را میخواهند به دست تیم های متخصصی بهینه سازی وب سایت بسپارند انتخاب و پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای کسب  و کار آنهاست.

معمولا صاحبان کسب  و کار با سر زدن به سایت های رقبای خود و همچنین با توجه به اینکه چه محصولی از دید مشتریان آن ها به صورت کلمای دنبال میشوند به دنبال کلمات کلیدی بیزینس خود هستند به عنوان مثال در به مراتب دیده شده که مشتریان به اشتباه کلمات بیزینس خود را در قالب یک کلمه کلیدی تعریف مینمایند درست است که بیزینس اصلی یک صنف ممکن است یک کلمه کلیدی با سیلاب های کم باشد ولی در واقع چیزی که مشتریان آنلاین با مشتریان سنتی به دنبال آن هستند با یکدیگر متفاوت است.

 به عنوان مثال اگر کار شما پخش محصولاتی همچون " پفک " هست این درست نیست که کلمه کلیدی مناسب برای بهینه سازی وب سایت " پفک " باشد و بهترین کلمه کلیدی در این بخش با توجه به توضیحی که در مورد شغل شما در اختیار یک تیم مشاور سئو داده شده است میتواند "پخش کننده پفک " باشد . ولی باز هم این کلمه میتواند از آمار سرچ پایینی در موتورهای جست و جو گر برخوردار باشد یا به اصطلاح این کلمه کلیدی که شما برای بیزینس خود انتخاب کرده اید آن کلمه ای نباشد که کاربران فعال در دنیای مجازی به دنبال آن باشند.

برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل به سایت دادپلاس مراجعه نمایید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.